Numește-mă antisocial 

Dacă este ceva ce îmi crează cel mai intens sentiment de disconfort, acelea sunt conversațiile cu oameni necunoscuți*.

*
De reținut că am menționat termenul „necunoscuți”.

Știți cum la început e acea fază awkward în care vorbim despre orașul natal, pasiunile noastre, cum ne-am petrecut vara și toate lucrurile pe care cel mai probabil nu le vom reține și mai mult ca sigur nu ne interesează, dar trebuie să umplem liniștea?
Da, acea fază prin care ai trecut și tu mai mult ca sigur.
Ei bine, eu o urăsc.

Nu pentru că nu m-aș pricepe la asta(discutabil însă), sau pentru că nu mi-ar plăcea să creez noi relații interumane, dar nu am nici cel mai mic interes să aflu lucruri pe care le pot citi pe profilul tău de LinkedIn sau vedea în postări pe alte pagini de social media.
Ceea ce vreau sa spun este ca…

I hate small talk.

Vreau să aflu ce este în spatele acelei aparențe, ce se ascunde dincolo de „ziua mea a fost bună” sau „lucrez la o companie din Big 4”. Vreau să știu de ce.

De ce faci lucrurile pe care le faci, care este scopul tău, ce experiențe te-au schimbat până acum. Toate acele lucruri pe care le spui la beție prietenilor apropiați.
I know I might be asking for too much.

Stăm la un ceai și vorbim cât e ziua de lungă, doar nu mă pune să-ți spun ce materii studiez la facultate.
Se spune că așa sunt oamenii introvertiți sau cum ii numesc cei ce pun etichete mult prea repede, „antisociali”.

Ei bine, eu ii consider oameni faini, ce merita ținuți aproape.

Lasă un răspuns

