I left my heart in Florence

După două zile petrecute în Roma, am luat autobuzul de 7 dimineața și 8 ore mai târziu…Am ajuns în Florența.

Am mers ceva până ne-am întâlnit cu gazda noastră, care ne-a ajutat cu bagajele și ne-a dus pe scooter până la „casa noastră” pentru următoarele două zile. 

O vilă frumoasă din secolul 15 cu o priveliște ca în filme, spre grădini de nu mai știu exact ce și alte case de oameni bogați.

Ajungând destul de târziu, am avut timp doar să ne schimbăm și să ne plimbăm puțin, până ne-am întâlnit iar cu gazda, care ne-a invitat la o petrecere cu alți prieteni de-ai lui.

Foarte friendly toți, până ne întrebau de unde suntem, iar în momentul în care ziceam „România” începeau să fie reticenți. Simțindu-ne puțin în plus și să spun direct… Judecate, am plecat să ne plimbăm, urmând să ne întâlnim mai târziu cu gazda și să ajungem acasă.

La mai puținde o ora, primim mesaj cum ca tatăl persoanei la care stăteam a suferit un accident si trebuia să fie în Milano a 2a zi și nu ne mai putea găzdui pentru cealaltă seară. Fun, right? 

După ce ne-am agitat puțin încercând să găsim cazare pe airbnb ( era mult prea scumpă) sau să schimbăm biletul cu unul de noapte, am realizat că aveam de la început autobuz la 2 dimineața. ( nu știu ce a fost în mintea Ștefaniei când l-a cumpărat, dar a fost cea mai inspirată alegere. Thanks, beib!) 

Și uite așa ne-am petrecut a 2a zi plimbându-ne cu ghiozdanele noastre mult prea grele prin Florența și așteptând să luăm autobuzul de 2.


*Aaaa. Ne-am gasit gazda pe couchsurfing, cu o zi înainte, deoarece planurile noastre precedente cu privire la cazare se schimbaseră. Prima noastră experiența pe couchsurfing pot sa o numesc un semi-fail. 🙂



Dar haideți să trecem și la partea mai frumoasă.

Nu pot să spun că am vizitat foarte multe țări și orașe, dar știți cum în basme și filme siropoase se folosește clișeul cu „dragoste la prima vedere”? Ei bine, eu nu credeam în asta, până acum.

De la străzile antice și înguste pe care vezi zeci de scootere, până la oamenii îmbrăcați elegant (localnicii, nu turiștii. Se vede ușor diferența). De la concertele stradale, la priveliștile ce-ți taie respirația( nu exagerez), este primul oraș în care m-am simțit efectiv „ca acasă”.

Ca orice om ce alege să se încadreze într-un buget, am început a2a zi cumpărând mâncare de la supermarket și am mâncat pe jos, ascultând muzica live într-una din piețele din Florența. (Jur că este o experiență genială) 

Partea faină e că aici poți să stai oriunde pe jos, pe marginea străzii, că lumea nu o să se uite la tine ca la un cerșetor. (Chiar dacă ai un ghiozdan de munte lângă tine)

Un lucru e sigur. Nu stiu exact când, dar mă voi întoarce în Florența cu siguranță! 

 


Lasă un răspuns

