We were staying in Paris

„Paris is for lovers. Maybe that’s why I stayed only 35 minutes.”

Ei bine, eu mi-am petrecut ultimele 3 zile în Paris.
Am luat avionul de pe aeroportul din Milano și în câteva ore am ajuns într-unul din cele mai frumoase orașe din lume, conform „credinței populare”.

După indicațiile gazdei noastre, am luat transportul în comun pentru a ajunge în locul unde urma să stăm. 

Mai e nevoie să vă spun despre noi și transportul în comun? Partea bună este că aici am gasit oameni ce vorbeau engleză și erau suficient de drăguți încât să încerce să ne ajute, deci a mers putin mai repede. O mare bila albă pentru parizieni.

Ajungem noi frumos într-o drăguță garsonieră, ne instalăm și conform ritualul nostru, dormim.

Ne trezim la câteva ore pentru a merge cu gazda noastră și un prieten de-al lui să explorăm orașul.

Mai are rost să vorbesc despre arhitectura fascinantă, oamenii de o naturalețe și elegantă cum rar găsești și sentimentul pe care ți-l lasă acest oraș? Ei bine, Paris, din partea mea ai primul loc în topul celor mai frumoase orașe pe care le-am vizitat până acum.

În ultimii doi ani, am învățat că înainte de orice, este vorba despre oameni. 

Mi-a fost confirmat acest lucru și aici.

De când am plecat în expediție nu cred că am mai râs atât într-o seară sau mi-a facut o mai mare plăcere să mă plimb fără direcție pe străzi necunoscute. 

A 2a zi, frig și ploaie. Stăm noi până se mai domolește, ne pierdem de câteva ori și ajungem în centru pentru a mai explora puțin orașul. 

Efectiv ne opream din 5 în 5 minute doar pentru a sta și admira împrejurimile.

Momentul cel mai înteresant totuși, a fost când am descoperit că sunt foarte mulți români aici. 

Ca cei pe care i-am văzut conducând bicicletele acelea cu ajutorul cărora vizitezi orașul. Pentru a face experiența și mai plăcută clienților, puneau și muzică. Nu vă imaginați că era muzică simfonică, contemporană, sau măcar Inna. 

Puteai să vizitezi centrul Parisului ascultând „marii maneliști” și ritmurile lor dansante. No shade, dar se poate și altfel. 🙂

Am mers noi ce am mers și a venit timpul să ne îndreptăm spre casă pentru o seară în care am gătit și am jucat jocuri alături de băieții de care vă povesteam mai sus. 

A 3a zi am mai vizitat puțin iar seara am ieșit alături de alți prieteni de-ai gazdei. 

Am avut norocul de a petrece 3 zile într-un oraș extraordinar cu doi oameni absolut geniali. 

Mulțumim gazdei noastre pentru toată grija și pentru că ne-a încredințat cu inima deschisă casa sa și „prietenul său” pentru că a fost cel mai simpatic, glumeț și ironic ghid. 

Acum ne pregătim să ne continuăm drumul. 

Ne „vedem” tot aici, peste câteva zile, cu povesti din următoarea destinație! 

Lasă un răspuns

