Bruges in the way

Acum câteva zile Ștefi și cu mine am ajuns la o concluzie ce va fi detaliată într-o postare viitoare. 
În urma deciziei noastre, am cumpărat un bilet de avion din Bruxelles. 

Deoarece cel mai rentabil era peste 5 zile de la data plecării noastre din Paris și pentru că nu am vrut să petrecem tot timpul ăsta în Bruxelles, am decis să ne uitam pe hartă, să găsim un oraș între cele 2 locații și să stăm acolo câteva zile.

Așa că am sfârșit în Bruges.

Am luat autobuzul din Paris către Lille, unde am stat o oră, pentru a schimba cu cel către Bruges( nu este autobuz direct, Paris-Bruges)
În acea oră în care am stat în stația de autobuz, în fața noastră erau două fete, ce împărțeau ultimele 2 felii de pâine cu puțină nutella ce le mai rămămsese într-un borcan. Am văzut că aveau ghiozdanele lângă ele și m-am gândit că poate făceau același lucru ca și noi. 

Le-am oferit ceva de mâncare și în timp ce stăteam afară, am intrat în vorbă cu una dintre ele. 

Fetele erau studente din Mexic și se hotărâseră să viziteze Europa cu ghiozdanul în spate. Fuseseră în Roma, Paris și acum se îndreptau către Bruges unde stăteau 4 zile, pentru a pleca mai departe spre Bruxelles de unde urmau să ia avionul. (vă pare cunoscut? Nouă da) 

Am facut schimb de numere de telefon și a rămas să ne vedem în zilele ce urmau.

Am ajuns noi frumos la cazare, unde gazda noastră ne-a întâmpinat cu brațele deschise și ne-am instalat într-o sufragerie ce urma să ne găzduiască pentru următoarele nopți. 

Nu știu dacă e din cauza oboselii, dar în prima seară ne-a fost atât de frig încât a trebuit să ne trezim și să ne mai punem haine pe noi. Cred că la ei era temperatura tocmai bună, deoarece gazda noastră stătea în pantaloni scurți si tricou.

A 2a zi, vânt și ploaie. Punem tot ce avem în bagaj pe noi și ne încumetăm să vizitam orașul.

Arhitectura superbă, casele de pe malul apei și străzile parcă desprinse din Simsala Grimm(desen animat). Este un oraș ce merită vizitat cel putin o dată.

În timp ce ne plimbam, vedeam peste tot magazine cu ciocolată. Erau atât de multe încât după primele în care am intrat, deja începuse să ni se facă rău. (În modul negativ și surprinzător pentru două chocoholics ca noi)

Am vizitat noi ce am vizitat și după ne-am întâlnit cu fetele de care vă povesteam mai sus.
 Rezervaserăm doar două nopți la gazda menționată, deci am început să căutăm cazare pentru ultima noastră seară. 

Fetele au fost suficient de drăguțe încât sa ne recomande hostelul la care stăteau, iar norocul nostru a fost ca doamna de la cazare să ne ofere o cameră de 4 persoane, pe care să o împărțim cu noile noastre prietene. 

A 3a zi ne trezim, ne mutăm bagajele la noua locație și continuăm să explorăm.

Surprinzător, am descoperit că aveam același autobuz, la aceeași oră cu colegele noastre de călătorie, deci în cea de-a 4a zi (și ultima) am plecat împreună spre Bruxelles. 

To be continued… 


Lasă un răspuns

