Travel findings

RO:

 

Am spus că voi scrie despre ce am învățat pe parcursul călătoriei mele, so here we go…

O sa încep prin a răspunde la întrebarea pe are am primit-o cel mai des după ce m-am întors:

„ Ai mai face asta vreodată?”

Sincer? DA, dar aș schimba niște lucruri.

Ce aș schimba?

  1. Couchsurfing nu este pentru mine. Oricat de mult mi-ar plăcea să cunosc localnici sau să creez noi relații, nu aș mai sta prin această aplicație.

Poate doar nouă ni s-a întâmplat asta, fiind și prima experiență de genul, dar ne simțeam oarecum datoare față de cei ce ne-au primit fără nicio obligație în casa lor și încercam mereu să „mergem pe vârful degetelor”, să nu deranjăm cu ceva.

Sincer, AirBnb rămâne pe primul loc când vine vorba de cazare în buget, pentru mine.

    2. Mi-aș lua mult mai puține lucruri la mine. Nu mă intelegeti gresit. Am avut doar 2 kg de haine și în rest aparatură și alte lucruri inutile. Dar atunci când mergi ore întregi prin soare, nu-ți permiți să ai 11 kg în spate (mai ales când nu ai condiție fizică).

       3. Aș rezerva din timp toate biletele. Nu pot spune că am cheltuit foarte mulți bani, dar nici extrem de puțini. Partea interesantă este că mai mult de jumătate au fost dați pe bilete, mai ales pe cele neprevăzute.

Am mai încercat să mă gândesc și la alte lucruri, însă cam atât mi-a venit în minte. Nu vă imaginați că a fost totul perfect ( cei ce au citit postările din călătorie știu asta), însă acele lucruri „grele” au făcut ca experiența să fie memorabilă.

 

Dar să trecem la cel mai important lucru pe care l-am descoperit…

*Pregătiți-vă pentru cel mai mare clișeu…*

M-am descoperit pe mine.

Nu pot spune că în sine, călătoria m-a făcut să-mi dau seama de anumite lucruri, pe cât a fost faptul că am folosit această perioadă ca un pretext pentru a face lucrurile pe care mi le doream, dar îmi era prea frică să le pun în aplicare.

Înainte ca mintea voastră să se ducă în direcții ce nu au legătură, o să trec de ambiguitate.

Am descoperit ceea ce-mi place să fac, ce mă face să mă ridic dimineața din pat și să mă așez la birou doar de drag și în același timp, ceea ce mă văd făcând peste mulți ani (Da, da. Foarte multe clișee în postarea asta. Bare with me)

Puteți să vă dați seama care este acest lucru? Dați un refresh la pagină în caz că nu. 😀

Pentru mine, să-mi „iau lumea în cap”, a fost cel mai bun lucru pe care l-am facut.

 

 

EN:

I said I would write about what I learned during my journey, so here we go …

I will begin by answering the question I have received most often after I returned:

„Will you ever do that again?”

Sincerely? YES, but I would change things.

What would I change?

1. Couchsurfing is not for me. As much as I would like to know the locals or to create new relationships, I would not stand by this app.

Maybe only this happened to us, being the first experience of this kind, but we felt somewhat owed to those who received us without any obligation in their home and we always try to tiptoe, not to bother with anything .

Frankly, AirBnb remains on the first place when it comes to budget accommodation for me.

2. I would take a lot less with me. Do not get me wrong. We only had 2 kg of clothes and other equipment and other unnecessary things. But when you go for hours in the sun, you can not afford 11 kg in the back (especially when you have no physical condition).

3. I will book all the tickets in advance. I can not say that we have spent a lot of money, but not very few. The interesting part is that more than half have been given tickets, especially the unforeseen ones.

I tried to think about other things, but it came to my mind. Do not imagine it was totally perfect (those who read the travel notes know this), but those „heavy” things made the experience memorable.

But let’s get to the most important thing I’ve discovered …

* Prepare for the biggest cliché … *

I found myself.

I can not say that the journey itself made me realize some things, as it was the fact that I used this period as a pretext for doing the things I wanted, but I was too afraid to put them In application.

Before your mind goes in unrelated directions, I will go through ambiguity.

I discovered what I like to do, what makes me get up early in the morning and sit in the office just for the sake and at the same time, what I see myself doing over many years (Yes, yes. Very many clichés in this post. Bare with me)

Can you figure out what this is? Give a refresh to the page if you don’t. : D

For me, this impulse of moment was the best thing I could have done.

 

3fddd696c3116c4bd9fcb6d70f572a1e

 

 

 

 

Lasă un răspuns

